lördag 26 juni 2010

Midsommarafton

Ja.. Jag och Johan firade midsommar med min familj och min pappas bröder. Vi var som vanligt nere vid farmors stuga. Det som fattades var farmor. Jag jobbade ju 7-15 igår så det blev hem till lgh och fixa salladen som jag skulle göra sen duscha och packa det jag skulle ha med mig. När jag tillslut var färdig så var klockan alldeles för mycket för att jag skulle ha hunnit till Norsjö kl 18, då vi skulle äta. Men jag blev bara en halvtimme sen så det gick bra ändå, plus att maten inte var färdig då så det blev ju till och med kanon. :)
Vi hade en bra kväll med inget regn och det var ganska varmt för att vara midsommar. :) Jag är nöjd! Bilder kommer sen nån gång i framtiden då jag har orkat kolla igenom de..

Nu ska jag göra nåt skoj.. vad nu det kan vara..

Inga kommentarer: