torsdag 24 juni 2010

Sol

Solen är härlig! Nu har vi haft toppen väder i hela två dagar! :) Hoppas det även blir bra väder imorgon.. men kan man få ha bra väder på midsommarafton? Vi håller tummarna för det i alla fall. Imorgon är det alltså midsommarafton.. jag ska jobba 7-15 sen ska jag ge järnet hem till Norsjö. Jag fick ledigt på lördag! Jippie!:) Det känns toppen!

-------------------------

Texas kan vara en riktigt pina men han är ju åtminstone riktigt söt och det är tur för han..


När jag vaknade imorse hittade jag en Texas sovandes i diskhon.. smart katt eller?
Texas sover i hörnskåpet.. Varför ska han sova på så lustiga ställen?


Skönt?




------------------

Så här blev det på balkongen.. Jag blev riktigt nöjd!








Nej nu ska jag kvällsfika sen läsa en stund och sen blir det gonatt.. så jag kanske kommer i tid på jobbet imorgon.. (får helt enkelt se till att ställa klockan rätt..)
Sov gott!
Puss puss Johan, jag älskar dig!

Inga kommentarer: