tisdag 1 juni 2010

Sex And The City 2

Dagen började med att jag steg upp och kissade... haha.. jaja.. vi behöver ju inte dra allt man gör på morgonen.. ialla fall.. jag gick till skolan och kom dit lite för Josefine så jag satte mig och väntade utanför en av datasalarna. Tog av mig jackan för jag blev varm av att gå till skolan. Sen satte jag mig för att läsa rapporten (som vi ska opponer på) en gång till. När Josefine kom bestämde vi oss för att sätta oss på nå annat ställe. Där satt vi tills vi bestämde oss för att äta lunch. Efter lunch gick jag på toa gjorde det jag skulle ovh tvättade händerna när jag sen är på väg ut ser jag att dörren står på glänt. Då hade jag bara dragit igen dörren och sen låst, inte stängt dörren och låst. Haha.. tur att ingen kom in då. Sen gick jag och Josefine till datasalen och där utanför datasalen (där jag satt på morgonen och väntade på Josse) hängde min jacka på en stol. Jag hade ju börsen och allt sånt i jackan.. tack och lov var allting kvar. Jaja.. inte nog med det.. när jag kom hem där vi halv fem tiden bestämde jag mig för att äta nåt enkelt då jag och Monica skulle på bio kl 18.00. Havregrynsgröt och en macka tänkte jag. Jag hällde upp havregrynen som var kvar i en panna och skulle spola vatten i pannan men då ser jag att det rör på sig där i havregrynen.. Usch! Det är små kryp i min havregryn!! Det blev med andra ord ingen havregryn.. vet dock inte vad det var för små äckliga kryp.. de var ca 3 mm långa, rödbruna med mörkare huvud och nå spröt på huvudet. Jag har fler såna i mitt skafferi så jag tror att jag måste ringa stubo och fråga om de kan göra nåt åt det.. det är ju riktigt äckligt! Jaja.. det blev kräm och en ostmacka.. jag dukade fram allt på bordet och när jag ska hyvla ost så hyvlar jag mig istället i tummen.. aj aj.. inte speciellt smart men det gick ju det också.
Då klockan var halv sex "räjsade" jag och Monica iväg på bion där vi parkerade i ett p-hus precis under scandic (scandic ligger bredvid bion) så det blev kanonbra.. men innan man kom in trapphuset upp till scandic luktar det spya nå så fruktansvärt.. på väg till bion gick det bra men när vi skulle tillbaka till bilen höll jag på spya för då kom lukten direkt vi klev utanför dörren. Blä! Och nu är jag hemma i lägenheten igen, utan några större skador. :)
Jag har haft en toppen dag!
Jag och Monica såg Sex And The City 2. Den var så jäkla bra tyckte jag. Massor med halvnakna snygga killar.. kan det bli bättre? Ja, Johan är bättre! ;)
Nej men det är en bra film med både humor och kärlek. Jag gillar det!
---------------
Jag visste inte vad jag skulle lägga ut för bilder och när jag kollade runt bland mina bilder hittade jag de här från förra året i maj när jag och några kompisar var i Tavelsjö och klättrade i berget. Det var riktigt skoj. Tyvärr glömde jag min kamera i bilen men jag fick bilder av en kompis och det är de bilderna jag har lagt ut här.






















-------------------------

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen sova så jag orkar med sista skoldagen imorgon! :)

Pus hej leverpastej!

Jag älskar er min älsklingar!

Inga kommentarer: