torsdag 1 juli 2010

Kolla!

Titta vad jag lyckades med? -------->



Jag kunde lägga in en sån där som räknar vilken vecka vi är i.. haha. Det är väl häftigt? Jag tycker i alla fall det.

-------------


just ja.. önskemål om en bild på magen.. hm.. ska se vad jag kan göra..
..Nu har jag hittat två bilder som jag tyckte var OK.. kunde inte bestämma mig för bara en av de.. därför blev det båda. De här bilderna är från v.15.. 20 juni för att vara exakt. :)

Jag och Johan tycker att det syns.. lite i alla fall. :-D


Nää.. nu blir det sängen alltså.. är sjukt trött!.. Texas har hållit mig vaken inatt plus att det är 27 grader varmt inne i lägenheten.. då är inte behagligt.. speciellt inte när man ska sova..

Puss hej, leverpastej!

4 kommentarer:

Jossan sa...

Ja, men det syns ju! :) Tänk sen typ i oktober... Oj vilken mage du kommer ha då. För att inte prata om november och december! :O
Så fint med stora magar! :)

Sara sa...

Ja gu vad jag längtar efter den där riktiga bebismagen! :)

j0hannna sa...

Fy skäms på mig! Har varit dålig på att läsa bloggen!
Men det syns ju! :) Hoppas allt är super med dig och Johan! :) Hoppas vi ses snart! :) kramar i massor!!

Sara sa...

Johanna: Ja.. fy skäms på dig Johanna.. :)
Jo tack det är riktigt bra med mig och Johan.
Jag hoppas också att vi ses snart. :) KRAM