måndag 23 augusti 2010

Beskriv din arbetsdag

Jag har inte hunnit med särskilt mycket idag. Jag Har suttit och försökt beskriva hur min arbetsdag ser ut. Sen har jag och Johan suttit och diskuterat över telefon hur jag skulle skriva för att de på försäkringskassan ska förstå att jag inte kommer kunna jobba hela tiden fram till den beräknade förlossningen. Vi blev i alla fall nöjda tillslut men då var det helt plötsligt middagstid.. vart har dagen tagit vägen? Jag har faktiskt hunnit med och tvätta flera maskiner idag så lite duktig har jag ju faktiskt varit.
Nu håller jag på försöka fixa till här hemma så det kanske går vara här utan att man snavar över alla grejer som ligger här och där. Om jag bara kunde åka på IKEA nu på direkten med släp så skulle jag shoppa två sängbord och två billys bokhyllor.. kanske nåntning mer också men just de grejerna känns som att vi skulle behöva nu. Vi har oändligt mycket böcker som vi skulle vilja ställa upp. De ligger nu i en garderob och under sängen för den stackars bokhyllan vi har är redan proppfull. Sen så är förrådet ett kallförråd så där vill vi inte så gärna ha böckerna. Jaja.. det ordnar sig säkert tillslut.
---------------------
Chefen har fortfarande inte hört av sig om jobb så ja.. vad gör man? Måste ringa till henne imorgon, försökte idag men hon var inte där. Jaja.. jag har ju det jag gör här hemma om inte annat. ;) Nää.. nu ska jag fortsätta med det jag gör så hörs vi imorgon.
ha en bra kväll!

Inga kommentarer: