tisdag 21 september 2010

Bilder på magen

Ja ni har ju länge velat ha bilder på magen så nu har jag gått igenom varenda bild som jag har på magen och de här bilder tyckte jag var bäst. Nu kan kvalitén var lite dålig på vissa bilder men sånt är livet. ;) haha
Positivt!

Jag och Johan firar det positiva grav. testet.

V.8

V.15

V.16

V.17

V.18

V.20

V.21

V.22

V.23 (1)

V.23 (2)

V.24 (1)

V.24 (2)

V.26

V.27 (1)

V.27 (2)

V.28 (1)

V.28 (2)

V.28 (3)

V.28 (4)
Jag gillar den här bilden!

V.28 (5)
Jag ser nästan inte mina fötter.. det är nåntning som är i vägen..

---------
Det här var lite bilder på magen.. v.19 och v.25 så har vi tydligen missat att fota magen men de andra veckorna har vi ju kommit ihåg och det är inte illa. :D
Sen hade jag lite problem att välja ut bara en bild från vissa veckor därför att antingen var alla jätte dåliga eller så var alla halv bra eller så var alla jätte bra och ja.. ni förstår. :)

2 kommentarer:

Jossan sa...

Oj vilken förändring från vecka åtta! :) Fina bilder! Kul att du delade med dig! :)

Sara sa...

Eller hur? Haha.. jag insåg det jag också när jag satt och kollade på bilderna. :)
Ja visst var det.. jag tycker egentligen att det är himla kul att visa er mina bilder.. synd bara att jag är så dålig på att visa alla fina bilder som jag har. Ska försöka bli bättre. :)