tisdag 23 november 2010

Promenad - Muffins

När jag var hos barnmorskan sist så hade jag ju gått upp 4 kg (!!) på två veckor. Vet inte vart de kg har satt sig för det känns inte som att jag har blivit större mer än att magen växer.. jag kanske har börjat samla på mig vätska.. är nog det.. jag har faktiskt haft svullna fötter några dagar men det går över ganska fort om jag lägger upp de. Hur som helst så har jag börjat vara ute och promenera.. har faktiskt varit ute tre dagar i rad nu och det är ju faktiskt riktigt skönt. Jag har precis kommit in från min promenad och idag blåste det kallt. Det är -9 ute och blåsigt så det var rätt kyligt.. men skönt nu när jag har kommit in. :) Det är ingen lång promenad men det behövs inte mer.. känner mig duktig ändå. :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa.. kanske se en bra film.
Ha en bra kväll!

Förresten, igårkväll hade ju Johan besök av sina "lekkompisar" så jag roade mig vid datorn, och tog ett bad och hann även baka vaniljmuffins. Och det är de godaste muffins som jag har gjort. Måste göra fler idag så jag kan frysa in några. Mums! :) Det här receptet använde jag mig av.
---> http://www.tasteline.com/recept/Grundrecept_muffins

Inga kommentarer: