onsdag 15 december 2010

Bilder

Jag tror att Texas börjar vara lite svartsjuk.. haha

Visst har vi en fin liten tomte? :) Synd att den här bilden är tagen med mobilen.. jag önskar att jag hade lyckats ta den här med den riktiga kameran.

Pappa Johan sover och det gör även Emil..


Mamma Sara och Emil myser. :)







Så här pigg är Emil när det är dags att gå isäng..


Det första badet för Emil


Ja, jag har då inte för lite mat till vår lilla älskling i alla fall. :)
Det händer lite då och då att det blir läckage.. ganska jobbigt faktiskt.
----------
Ja.. det var lite bilder.. det är från mobilen så det är ingen super bra kvalité på bilderna men det får duga. :)

5 kommentarer:

Jossan sa...

Han är så söt! :) Och så gulligt med napp! Gillar han den? :)
På den där fina bilden där ni tittar på varandra är du nästan lite likt Tjorven, på saltkråkan :)
Haha, sista bilden på läckaget ser ut som att någon har satt en blöt tumvante på din tutte :)

Sara sa...

Jag tycker han blir så himla söt när han har tutten. Det är lite till och från det där med tutten. Ibland vill han ha den och ibland vill han inte det. :)
Haha.. nu måste jag nästan googla på Tjorven för att se om du ser i syne eller. :)
Det känns ungefär så också. haha

Namárië sa...

Bra med mycket mjölk :)
Antar att du redan provat och det inte hjälper med såna här? :) http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=240116

Jossan sa...

Haha, ja jag kanske såg i syne också... Men det dök bara upp i huvudet! :)
Ja, han var himla söt med napp! Och annars också såklart! :) Skönt att han vill ha den ibland i alla fall, så kanske den kan fungera istället för dina bröst ibland?
På vissa bilder är han väldigt lik dig!

Sara sa...

Jo det är bra med mycket mjölk. :)
Jepp.. jag har sådana hemma faktiskt och oftast hjälper de. :)