söndag 16 januari 2011

Emil vill vara som pappa..

Vincent sköter lilleman.

Thea sköter också lilleman.

"Mamma, nu vill jag inte bli fotad mer!"

---------

Jag har suttit och fixat bilder hela dagen.. ska skicka in så jag får de utskrivna.. men det är bara det att jag inte riktigt vet vilka jag vill ha.. så det blir nog ganska många bilder när jag är färdig. Tur att de inte är så jätte dyr. En bild i storleken 10x15 kostar 0,65 kr så det är ju inte så farligt.
Det passade som bra att jag satt vid datorn hela dagen idag då det var för kallt ute för att gå ut (-24,8), åtminstone för lilleman.

Nä, nu sover Emil så jag borde också sova nu!
Vi hörs!

3 kommentarer:

Jossan sa...

Vilken cooling ;)
Vad kallt ni har det! Här är det inte alls kallt, och det regnade idag :/

Becka sa...

söta unge.. riktigt cool bild :)

igår (lördag)var de ca -30 här..

saknar er.

Sara sa...

Ja visst är han. :)
Usch! Det ska ju inte regna nu. Hoppas ni får bättre väder snart!

Usch för minus 30!.. kan det inte bara vara bra väder? Är det fär mycket begärt. :D

Vi saknar dig också Becka! Du får hemskt gärna komma hit till Umeå och hälsa på nån gång. Jag ska försöka få med Johan till dig nån gång. Vill j väldigt gärna se din lägenhet och när vi väl är där så tänkte jag att vi skulle åka till Happan och gå på IKEA. :)