onsdag 2 februari 2011

Sex timmar i sträck

Så himla skönt. Emil sov hela sex timmar i sträck inatt. Så underbart! Jag hoppas att det fortsätter så. :)

Vi åkte in till stan idag vid halv tre tiden för vi hade tänkt gå på föräldragrupp.. men virrig som jag är hade jag tagit lite fel på dagen.. det visade sig att det inte är nån träff förrän 24 februari! Det är ju ett tag kvar. Haha. Då åkte vi på Ica MAXI istället. Där var det lagerrensning på lite allt möjligt. Bland annat barnoveraller. Jag köpte en till lilleman i strl 80 som jag hoppas att han ska kunna ha nästa vinter (för det borde han väl?). Overallen kostade i alla fall endast 79 kr så jag passade på. :) Sen hittade jag ett xbox spel som jag tror skulle vara super skoj.. men nu kom virrsara fram igen. Jag köpte alltså en spel som man ska sjunga i.. men hur tänkte jag då? Vi har ju inte ens nån mick. Haha. Jaja.. Jag fyller ju år snart.. jag kanske får en då. :)
Men det har inte hänt speciellt mycket idag.. alltså som vanligt. Om det är någon som känner sig sugen så är ni välkomna hit och hälsa på.. annars kan vi komma till er och hälsa på. :)

nu ska jag mysa med lilleman och se lite oth och sen gå isäng. vi hörs!

5 kommentarer:

ensofia sa...

Jag hade kommit om jag bott nämre! :)

Jossan sa...

Jag hade också kommit! Varje dag om jag kunde :)

Sara sa...

Åh.. varför bor ni så långt bort? :) Haha

EmelieEli sa...

Jag hade oxå kommit om jag bott lite närmare! :)
Det kanske är du som bor långt bort från oss Sara?;)

Sara sa...

hm.. ja, så är det kanske. :)