tisdag 1 februari 2011

Februari



Oj vad månaderna går fort.. nu är det snart dags att börja om och jobba för min del.. eller nja.. inte riktigt. :) Förhoppningsvis kan jag vara mammaledig fram till augusti 2012. :)

------------

Jag vill ha nytt köksbord och nya stolar, som ska se ut ungefär så här:
(Jag har tagit bilderna från rusta.se )




----------

Sen så vill jag ha ett nytt soffbord. Det vi har är i glas med super duper vassa hörn vilket inte är det bästa när man har små barn.. Det här soffbordet har ju också vassa hörn men det känns ändå som att de är mindre vassa än på ett glasbord. I alla fall så skulle jag vilja ha tyå ett sånt här soffbord:


http://www.mio.se/Vardagsrum/Bord/Soffbord/Ljustero-Soffbord/

---------------------

Jag har ju pratat om att måla om i vårt sovrum och jag hittade en bild på färgerna som jag hade tänkt mig. Men vi får se.. förmodligen blir det ingen fondvägg.. jag vet inte om jag vågar och sen så kanske jag blir less den färgen också.

Väggfärg, lavendel
---------------

En sån här skulle jag vilja sätta upp ovanför lillemans säng. Jag tror att han skulle gilla den. :)



--------

Tänk om man hade massa pengar.. då skulle man bara kunna köpa allt man vill ha. Jaja.. jag har ju i alla fall världens finaste pojkar. :)

Johan och Emil

Och Texas också såklart! :)

-----------------------------------------------------------------

Nu ska jag göra mat! Vi hörs

4 kommentarer:

Becka sa...

jätte fin stol och bord.. :)

gillar den dära lila färgen :)

den där med nallar.. Lyser den??

Kram Kram Kram Kram

Sara sa...

Tack.:)
Tror du att det skulle bli bra med den där färgen i vårt sovrum?
Jag tror att den lyser lite grann. :)
Kram Kram

Becka sa...

jo jag tror att färgen skulle bli bra.. men kanske inte i hela sovrummet. men som fondvägg tror jag de blir bra.. :)

okej .. :)
Den var väldigt söt!

Kram

Annika sa...

släng på hörnskydd på bordet så funkar det med ett kantigt, men glas kan ju vara otrevligt av andra anledningar. Om det går sönder är det inte så skoj om man har små barn :)