fredag 25 februari 2011

Om jag orkade..

.. så skulle jag fixa mitt hår så här varje dag. Tycker det blev super fint. :)

___________

Vi har haft fredagsmys ikväll. Jag och Johan har spelat ubongo och vi har även spelat guitar hero, En spelade gitarr och den andra sjöng. Vi turades om. Emil låg på golvet och tjollrade ett tag men sen ville han vara med.. Han hjälpte mamma att spela gitarr.. det gick kanon bra. :)

Imorgon åker vi till Skellefteå. Storebror ska fixa en grej i våran nya bil och jag hade tänkt gå en sväng inne i stan. Skoj. :)

Hoppas ni får en bra helg.

4 kommentarer:

Jossan sa...

Vad mysigt det lät :) Jag spelade också guitar hero igår kväll. Det är så himla roligt tycker jag :) Jag har också mikrofon, och trummor. Men har inte provat dom än, fick ju av Jonas när jag fyllde år :)

Sara sa...

Det var super mysigt. Vi har inte haft fredagsmys på jätte länge. Oftast har en suttit vid datorn och den andra vid tv:n.. hm.. haha. Vi är så sociala med varandra. Så det var super mysigt i fredags. :)
Ja, det är riktigt roligt. Åh, vi vill också ha trummor också så det får väl bli årets julklapp.. om nu inte Johan får när han fyller år förstås. ;) haha

ensofia sa...

Det är ca 3 timmar(22 mil) imellan lidköping och linköping så de är en bit. kram

Sara sa...

Aha.. men inte så farligt ändå. :) haha