fredag 25 februari 2011

Öppna


Idag har jag och lilleman varit på öppna förskolan. En pojke som heter Albert va där idag. Han är snart 8 månader. Jag tror han och Emil kommer ha kul ihop när de blir lite äldre. Sen var det en tjej där som heter Felicia, hon är 3 år. Vi sjöng lite grann.. "ttttigern ssssmyger, ttttigern ssssmyger, ttttigern ssssmyger fram. Han har en raaaandig mamma med svans...." sen kom jag inte riktigt ihåg.. men nånting om att hon har vassa klor. haha Jag har fått den där låten på hjärnan och jag är ju inte så bra på komma ihåg texter så jag går och sjunger tre ord hela tiden.. Johan blir galen! :)
Det var trevligt i alla fall att få träffa lite folk. Jag och Cheemin (Alberts mamma) bestämde att vi skulle följas på öppna som finns på umedalen. Så vi ska åka dit nästa vecka nån dag. Blir nog kanske på tisdagen. Det blir roligt. :)


____________________________________________________

Jag råkade hitta den här väskan på tradera och tyckte den var så himla snygg. Det är en skötväska. Men den var så himla dyr så det blir då inget köp. :)
Men som sagt, tyckte den var riktigt snygg faktiskt.


Nej hörreni.. nu ska jag försöka fortsätta städa.
Vi hörs!

2 kommentarer:

Namárië sa...

Vad kul att ni lärt känna en till mamma med en liten knodd! Förhoppningsvis träffar ni ännu fler trevliga på Umedalen :)

Sara sa...

Ja, jag hoppas också att vi träffar fler på umedalen. :) Ska bli kul att åka dit tillsammans med Cheemin.