onsdag 23 mars 2011

Stoppad av polisen!

Jo, idag när vi hade varit på BVC och sen lämnat av Johan på skolan så åkte jag och lilleman ut till strömpilen. Där stod det två-tre polisbilar och gjorde alkoholtest och kollade körkortet. Jag blev stoppad av en riktig snygging (och nej, det var inte Johan ;)). Den snygga polisen hette dessutom Emil. I alla fall så var det första gången som jag blev stoppad av nån polis. Testet visade att jag var nykter. :) Det var ju riktigt spännande att bli stoppad.. lite nervös blir man ju trots att man vet att man är nykter. Haha
Sen shoppade jag loss medan Emil sov i vagnen.

Jag ska göra ett nytt inlägg med BVC besöket.



Texas har kommit på att man kan hoppa upp på bokhyllan. Jag tycker väl inte att det är speciellt smart att han är på bokhyllan men vad ska man göra? Så länge han inte river sönder nånting eller så..


Jag och Tcäke Päcke ponken. :) haha

2 kommentarer:

Catarina sa...

Jag blev också stoppad av polisen, för 2 veckor sedan när vi var till Malå, för första gången. Kul ändå men som du sa spännande och man hinner bli lite nervös iallafall. Då kollade de också hastigheten.

Phanto sa...

Polisen var inte Emil från Norsjö då?? :P
Finns en kille från Norsjö som heter Emil och var matte lärarvikarie när jag gick typ åttan.. sprang på honom i fyllan för typ två år sen här i Umeå och då var han polis.. måste erkänna att jag förmodligen skämde ut mig rejält då jag skrek och hoppade för att fånga polisernas uppmärksamhet när min kompis absolut skulle gå till buskarna bredvid och kissa... och när jag såg att det var han fick jag en chock! :P

Snygg du var i lockigt hår! :D Du är alltid snygg men det är så kul att göra något annorlunda ibland! :D