onsdag 13 april 2011

Josefine gästbloggar

Hej på er, Jossan här!
Äntligen är jag här och hälsar på igen!
Synd att det är så långt mellan Hudik och Umeå, annars skulle jag nog ränna här stup i kvarten ;)

Måste bara säga att jag är väldigt glad att jag och Sara fortfarande har kontakt trots att vi bor så långt ifrån varandra och inte har känt varandra så länge egentligen.
Det kunde lika gärna ha blivit att våran vänskap rann ut i sanden när vi slutade plugga.
Men så blev det inte och det är jag som sagt väldigt glad för! :)

Dom här dagarna ska jag bara suga åt mig av allt det härliga med Sara.
Hon får en alltid glad, det är så kul att prata med henne.

Tack för att jag fick låna din blogg Sara, jag vill ju att alla ska veta hur BRA jag tycker att du är!


2 kommentarer:

Sara sa...

Åh, tack snälla Josefine! :) Det känns jätte kul att du är här och jag håller med om allt som du skrev. :)
Kram

ensofia sa...

Mysigt med gästbloggning! :)
Underbart med vänskap som verkligen håller! :)
Kraam på er!