söndag 29 maj 2011

Morsdag

Min allra första morsdag idag och den blev bortglömd.. typiskt.
Johan undrade vad som var fel imorse när jag steg upp för jag var väl lite sur och grinig sådär som bara vi tjejer kan.. och då sa jag "jag fick ju inge fika på sängen!".. "Oj, förlåt.. förlåt gumman!". När jag satt och fika framför tv:n så satt Johan och Emil i köket och rita.. jag fick ett jätte gulligt kort av mina favorit pojkar så då kändes det bra igen. :)
Tur att det är många morsdagar kvar att fira så nästa gång kanske jag får fika på sängen. :)
Jag är nöjd ändå!

-----------------------------------

Nej, nu måste jag fika och sen packa resten av grejerna som vi ska ha med till Järpen!
Ha en bra dag och grattis alla ni andra mammor. Hoppas ni får en fortsatt bra dag!



2 kommentarer:

Catarina sa...

Ja det glöms nog inte bort lika lätt när Emil har blivit lite större och vill visa hur mycket han tycker om sin mamma=)

Sara sa...

Ja det får vi hoppas. :)