torsdag 5 maj 2011

Porträtt


Emil idag. :)
Jag tror att det blir den här bilden som ska pryda släktingarnas bokhylla.

____________________________________________________________

Här är min guddotter på sitt 3-årskalas. Jag gillar den här bilden. :)

Emil myser med Thea. :)

_________________________________________________________

Nej det var nog allt för idag.. har inte orkat lägga in bilderna från min mobil.. kommer nog ta ett tag för det var så många bilder jag ville lägga in.. men det blir nog bra.
Nu ska jag fika och sen sova.
Sov gott!

3 kommentarer:

ensofia sa...

Jätte fint kort på Emil! :)

svar på din kommentar - Det kliar i munnen på honom, därför vill han inte sova, och han är gnällig 20/7 :/ Det är MINST 2 tänder på G nu! Jag hoppas att de går över snart!
Tack ! :)
Kram

Namárië sa...

Riktigt fin bild på Emil! Förstår att du valde den :)

Sara sa...

Tack Tack. :)

Aha.. jag förstår Sofia. Jag gruvar mig för när Emil börjar få tänder. Huvva.. Haha.. :)