fredag 19 augusti 2011

Nu förstår jag!



Ni vet att jag haft problem med att få era kommentarer.. men nu vet jag varför.. haha. Jag måste ju gå in och publicera de först. Jag hittade sju stycken kommentarer som jag inte hade publicerat. Jag visste inte ens att jag behövde gå in och göra det men tydligen har jag nån gång ändrat det. Jag är lite virrig ibland som sagt.



------------------


"Norsjökrysset"

Vi hann hem till Norsjökrysset ikväll kl 18.00. Det var mycket folk där och bra musik och lagomt svåra frågor. Det är så roligt när det händer saker i Norsjö och speciellt när det är gratis. :)


Just nu sitter jag hemma hos svärfar och surfar på hans dator men jag tror att jag ska ta och söka åt sängen snart. Känner mig lite trött faktiskt.


Ha det bra så hörs vi!

2 kommentarer:

Namárië sa...

Något sånt skulle jag säkert också lyckas med, virrig som jag är ;)
En fråga dock... Behöver du verkligen ha så att kommentarerna ska godkännas innan publicering om du har lösenordsskyddad blogg? Det borde väl bara vara folk du känner som kommenterar? :)

Sara sa...

Jag vet faktiskt inte varför jag har ändrat för som sagt så vet jag ju vilka alla är som läser min blogg. Skulle förmodligen bara testa ha det så. Vet dock inte riktigt varför.. kanske för att jag har funderat på att låsa upp min blogg.. men ja, jag vet inte jag ska göra det. Vill det men ändå inte. haha