måndag 24 oktober 2011

Beställa bilder

Jag borde verkligen sätta mig ner och kolla igenom alla bilder som jag tagit på bland annat Emil. Jag vill beställa efter massor med bilder så jag kan sätta in i hans album och sen vore det ju kul med en förstoring också. Det är bara det att det är så himla svårt att välja ut bara några bilder och sen ännu svårare att välja vilken bild man vill förstora. Hm.. måste verkligen ta tag i det där, helst NU! ..men jag ska bara..


___________________________________________




Jag gillar texten här ovan. Hos oss känns det som att det alltid är sådär. De få gånger vi faktiskt får spontanbesök så har de lyckats komma just den dagen som vi borde städa. Visst är det typiskt?

 ______________________________________


Så sant!

__________________________________

Nu ska jag se om jag kanske kan börja gå igenom lite bilder som ska framkallas.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: