måndag 30 juli 2012

Vilken härlig dag

I söndags kom äntligen Josefine, Jonas och lilla Sixten hit. Jisses vad söt han är alltså, fem veckor gammal har han hunnit bli. Jag måste väl erkänna att jag blev ganska sugen på en till liten plutt. Emil är inte så himla liten längre, han växer som en tok.
Jag och Johan åkte till Josefine och Jonas redan på söndagen när de nyss kommit hit, jag kunde inte vänta till idag. :)

Nu idag har jag, mamma och pappa varit inne i Visby och promenerat innanför muren. Vi var in på många av de små butikerna som finns. Det är så härligt att bara promenera runt där en dag.
Johan, Emil och Po var hemma, de var ut på en cykeltur till russparken. Tydligen var det nån slags utställning där idag så det var massor av hästar där. De har nog också haft en bra dag. :)

Nu ikväll har vi bjudit Josefine och Jonas på middag här hos oss, Johan hade gjort porterstek och klyftpotatis och jag gjorde en enkel sallad. Jätte gott blev det! Till efterrätt ´bjöds det på kladdkaka, grädde och bär. Mums!


Nu väntar sängen, jag är trött som bara den!
Ha det!

Just ja, påminn mig om att jag ska visa er några bilder från Visby idag!

Inga kommentarer: