tisdag 30 oktober 2012

Fatmomakke och grön mjölk

Äntligen är den här, jag skickade in och vann en tävling hos norrmejerierna där min bild skulle få vara på mjölkförpackningen en viss tid. Nu äntligen är den här, så jag köpte fyra liter bara för att vara säker på att jag hinner få den. :)

Ta och köp några stycken ni också! :)
Bilden är fotad i kyrkbyn i fatmomakke som ligger mitt mellan Vilhelmins och Klimpfjäll. Det är verkligen super fint där så om ni hsr möjligheg att åka dit nån gång bör ni göra det. Det finns mycket annat fint i närheten som ni också borde se, t.ex trappstegsforsen. :)

Nu ska jag dricka lite varm choklad!


3 kommentarer:

Madeleine - livet i the OC sa...

Tack va söt du är :) Gud va roligt att du vann foto-tävlingen! Häftigt!!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Varm choklad är aldrig fel:)!

sandra sa...

Ja jag hade värkar från kl 6 på morgonen,dock VÄLDIGT oregelbundna,typ mellan 8 och 20 minuter mellan.. Egentligen ville jag inte in på förlossningen kl 14 eftersom dom var så oregelbundna,men efter jag pratat med förlossningen tyckte dom att jag skulle kommma in eftersom det var tredje,och visst fick jag stanna :)Ja jag blev chockad av att jag inte behövde sys,men riktigt härligt att slippa ha stygn som skaver:P Förstår det,men det är ju såå värt det i slutändan :) !! Tack,hon är supersöt :) Det går bra med dom,Rasmus är riktigt stolt,Wilmer också såklart men han förstår ju lite mindre än vad Rasmus gör ! =)