fredag 26 oktober 2012

Snart sticker vi!

Ja, jag sitter och letar fram vägbeskrivningar så vi hittar dit vi ska. Ikväll blir det ju bara till Hotellet men imorgon ska vi ju på 30-årskalas och jag tror det kan vara lite knepigare att hitta dit, eller snarare där. Jag tror nämligen att det är studentområdet i Luleå och det ser stort ut. Jag vet dock inte om det är det men det såg ut så på kartan. Jaja, det blir nog bra. Johan får vara kartläsare då kör jag, brukar vara bäst så! :)

Jag borde packa färdigt väskan och sen packa Emils väska som han ska ha med sig till mormor, sen måste jag börja med middagen så den är färdig när älsklingen kommer hem från jobbet. Skönt att han får jobba lite grann i alla fall, speciellt nu när jag knappt har nå jobb.

Jag ska försöka uppdatera lite i helgen men det blir från min mobiltelefon och den appen jag har nu kan varken vända bilderna rätt eller få bilderna att se annat än rutiga ut men jag tänkte att det skulle vara kul ändå med lite uppdateringar. Jag lovar dock inget utan vi ser hur det blir helt enkelt!

Jag hoppas ni får en kanon bra helg för det tänker jag se till att få!
Tjoflöjt!

Inga kommentarer: