onsdag 5 december 2012

"Hej mamma"

Jag älskar när jag tror att det är Johan som ringer och när jag svarar så är det Emils röst jag hör, "heeej mamma" säger han alltid. Mammahjärtat smälter varenda gång. Jag längtar efter att få snusa och pussa lite på pojken min och på den stora pojken också såklart!
Snart är det fredag!
Idag vaknade jag vid nio och det jag gjorde då var att starta datorn och titta på lite serier. Måste ju passa på att göra sånt som inte går när jag är hemma med lilleman. :)
När klockan var just efter tolv gjorde jag mig redo att åka till jobbet. Idag har jag fått jobba tillsammans med praktikanten, vi har gjort färdigt tidsfångsten och sen har jag har suttit och skrivit namn och adresser på en massa kuvert som ska skickas. Närmare bestämt 129 st och resten ska jag göra imorgon. Jag skrev för övrigt ett brev till mig själv, haha.
Imorgon börjar jag halv nio, hoppas min chef är frisk imorgon. Jag är så nyfiken på hur hon ser ut. :)
Nej hörreni, nu ska jag titta på vampire diaries ochsen borde jag sova. Ha det!


Inga kommentarer: