tisdag 22 januari 2013

Nya pyjamasar

Så här ser lillans nya pyjamasar ut. :)

Som Sandra nämnde i sin kommentar så kallar jag bebisen för lillan. Vi vet ju inte om det blir en flicka eller pojke men det har som blivit att vi kallar bebisen för lillan. I början av graviditeten var jag säker på att det skulle bli en lillebror men jag är inte riktigt lika säker längre, känns som att det kan vara en lillasyster i alla fall. :)
Tur att vi snart får veta, jag är i alla fall galet nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne. 

Imorgon åker jag och Emil till Luleå för att hälsa på en kompis. Det ska bli så himla trevligt, på torsdag ska vi nog åka upp till Haparanda och gå på IKEA såklart och på fredag ska vi äta lunch tillsammans med några kompisar till Rebecka. Sen åker hon hem till sina föräldrar men jag och Emil stannar en extra natt för på lördag ska vi träffa två tjejer som jag "träffat" genom en grupp på facebook. Det är en grupp för blivande mammor, "marsbebisar" heter gruppen. Det ska bli himla kul! :)

Sen är det bara att åka hem till Norsjö och packa om väskan för på måndag åker jag och Emil tåg till Hudiksvall för att träffa Josefine och Sixten och det ser jag också framemot! Var ju jätte länge sen vi träffade de, Sixten var ju bara 5 veckor då och nu är han lite drygt 6 månader! Han har hunnit bli storkille! :)

Nej, dags för lite fika och sen packa (som vanligt är jag ute i sista minuten men det blir så mycket roligare så, eller?) det som ska med imorgon och sen sängen!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Åh vad vi längtar tills ni kommer hit! :)
Ska bli så roligt!

Hanna sa...

Åh! Det skulle jag ha vetat! Nästa gång ni är i krokarna så får du hojta till :)

Sv: Haha, man tror att man kan smyga, men de är smartare än man tror ;)