tisdag 26 februari 2013

V.37+1

Inte världens charmigaste bild precis men skit samma, det bjuder jag på! Här sitter jag med magen i vädret och hoppas att bebisen vill komma ut lite tidigare än beräknat datum. Jag har lite svårt för att inte fästa mig vid just det här datumet. Emil är född i den här veckan och jag har nog önskat att även den här bebisen vill komma tidigare, typ idag. Men icket, än har jag ju 19 dagar kvar till bf så det är ju i och för sig gott om tid för att lillan ska vilja komma tidigare men gud ändå så less jag är. Längtar först och främst efter att få mysa med bebisen och såklart se hur den ser ut! Blir det en till liten Emil eller blir det en helt annan bebis? Ja... Nyfiken är jag, men sen längtar jag efter att kunna röra på mig som folk, att kunna duscha mina fötter ordentligt, att kunna leka med Emil, att kunna ligga bekvämt i sängen och sova... Och så vidare!
Nej, ska nog titta på lite Greys innan det blir till att lägga sig i sängen och försöka sova!


Inga kommentarer: