fredag 11 april 2014

Blixtar och dunder, magiska under

Ikväll har vi suttit på min kunds altan och tittat på ett riktigt åskväder. Det blixtrade hela tiden och himlen lystes upp av alla blixtarna. Det regnade och blåste kraftigt. Det var magiskt!

Det var dock inte lika magiskt när jag slutade jobba och skulle köra hem. Fastän det inte regnade så mycket kändes det som små nålar mot huden och blåsten höll på få mig ner i diket. Huvva, vill helst inte uppleva det igen. 

Nu sitter jag nere i receptionen och "njuter" av en fantastisk middag bestående av *trumvirvel*... cup noodles!
Till och med tjejen här nere i receptionen påpekade mina nudlar.

Tjejen: "do you eat that every day, is it not boring?" :O
Sara: "oh yes, very boring!" :D
Tjejen: "When you have time, i follow you and help you order not spicy food. I think you will like it"

Ojdå, hon tyckte nog lite synd om mig. Det blir ju lyxigt att kanske få prova äta nått annat. :)

Jag ska ta och pallra mig upp till mitt rum och ta mig en dusch nu när det inte är åskoväder längre! :)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: