fredag 4 april 2014

Saknar inte alls

Nej, det är ju inte alls så att jag saknar de där hemma.. nej då.. inte det minsta.. speciellt inte när man får så underbart härliga bilder där hemifrån.

Lilla gumman, gud vad jag saknar hennes mysiga kinder och hennes lukt. Hur hon ler och hennes vilja.. ja, jisses vad jag saknar henne!

Den här busen saknar jag såklart också massor, saknar hans babblande. Så tomt när han inte är runtomkring mig och babblar hela tiden.

Hoppsan.. Johan hittade båda barnen på vardagsrumsbordet. Haha

Milja "kör" miniskoter.

Emil pimplar men fick tyvärr inte napp.

Milja åker Emils nya "pindelmannenkululing" som han för ett par dagar sen fick av sin farbror.

Ute och kör spindelmannenfyrhjulingen

Ganska så nöjd kille kan jag meddela.

RäserEmil

Mysungar

Miljas favorit.. Dutt såklart.

Millja är redo för sommaren och en cykeltur. :)
 
Som sagt, inte saknar jag dessa godingar någonting alls.. nejdå.. eller?
Ja, jisses vad jag saknar de.
Johan saknar jag såklart också massor, saknade honom extra mycket i natt när jag drömde att någon hade knivhuggit honom. Jag startade datorn för att skicka på fb-chatten och höra om han var vaken.. Tack och lov var han ju det och han var inte knivhuggen. Pju, det kändes verkligen skönt. Huvva, det var länge sen jag drömde mardrömmar. Vill helst inte drömma mardrömmar här.. vem ska då hålla om mig?
"bara" 21 dagar kvar innan jag kommer hem till Sverige. Har redan varit här i 10 (!!) dagar. Det går ganska fort ändå. Nu ska jag dessutom jobba tre dagar och då går det ännu snabbare.. i alla fall kommer lördagen gå snabbt i och med att vi ska iväg och göra en massa den dagen. Jag undrar hur jag ska klä mig? Jag jobbar ju så det bör vara "jobbvänliga" kläder men jag vill såklart ändå ha nåt snyggt på mig. Hm.. men allt klär väl en skönhet. Haha
 
Nej, just ja.. sova var det! Vi hörs! 

Inga kommentarer: